divendres, 5 d’octubre del 2018

Camí Oliba: de Coll de Bracons a Vallfogona de Ripollès

En aquesta ocasió, com que el dia de la sortida oficial ens coincideix amb la marxa d’Arenys de Munt, vam anar a la prèvia amb l’Izmet i la Mònica.

Fins al cap d’una estona vam prendre el camí com si anéssim al Puigsacalm, el terreny estava humit perquè havia plogut, tot i que a nosaltres ens va fer un temps esplèndid. Massa i tot, les pujades sota un sol de justícia costen, afortunadament molts trams eren ombrívols i s’hi feien bolets, erols en alguns casos. Llàstima que no eren comestibles...

Vam creuar el poble de Vidrà, on vam trobar uns excursionistes molt trempats, que sortien de casa, els quals ens van recomanar desviar-nos cap al Puig de Palou. Bon consell, era un mirador preciós, on vam dinar.

El camí ens menava a les rodalies del Castell de Milany, però la Mònica i jo ens vam esperar assegudes a l’ombra. L’Izmet va acompanyar en Joan a puntuar un altre cim.

Ja només ens quedava baixada fins a Vallfogona de Ripollès, on vam fer un beure i un mos abans de tornar al Coll de Bracons per buscar l’altre cotxe. Sort que l’endemà era diumenge perquè vam arribar a casa a les tantes.

Que rancis, no tenim cap foto...